Faceți căutări pe acest blog

joi, 28 februarie 2013

Valea Sipotului

     Am descoperit de curand o pensiune la care am fost pentru a doua oara weekendul acesta. Se numeste Valea Sipotului si se afla la iesirea din Moroieni, pe drumul ce duce la Sinaia(pana la Sinaia mai sunt 17km). Noi mergem pe drumul Bucuresti-Targoviste-Sinaia pentru a evita aglomeratia de pe DN1. Intr-adevar mergem putin mai mult pentru ca, dupa Targovste, vreo 30 de km sunt localitati una dupa alta insa prefer sa merg mai incet decat sa stau pe loc.


     Ne-am simtit foarte bine, la fel si Gabriel. Fiind un weekend cu multa zapada pensiunea a pus la dispozitia oaspetilor o sanie trasa de cai, cu care ne-am plimbat pana ce s-a saturat cel mic. Au si ponei ce pot fi calariti de cei mici, contra cost(10 lei/10 minute). Seara ne-am retras la mansarda unde este amenajat un loc de joaca precum si un spatiu pentru adulti cu masa de biliard si canapele unde poti sta linistit in timp ce copilul se joaca.

     La restaurant mancarea este foarte buna, servirea e destul de rapida. O parte din produsele folosite la gatit sunt de la ferma proprie(cel putin asa se lauda ei). Ce nu imi place la restaurant e faptul ca se permite fumatul. M-am bucurat cand am vazut ca sunt numai familii cu copii sperand ca nu ne vom ineca in fum. Dar mi-a trecut entuziasmul cand am vazut ca parintii fumeaza langa copiii lor fara nici un fel de remuscare :(
     Trecand peste aspectul fumatului in restaurant, cred ca e o destinatie buna pentru weekend, mai ales cand nu ai apucat sa planifici ceva din timp si te trezesti vineri seara ca ai vrea sa pleci undeva si nu stii unde :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu