Faceți căutări pe acest blog

duminică, 24 februarie 2013

La sanius in Poiana

      Anul trecut pe vremea asta, am petrecut aproape o saptamana la Poiana Brasov, impreuna cu nasii lui Gabriel si cei doi baieti ai lor. Am inchiriat un apartament pentru toti la hotelul Alpin, distractia a fost maxima. Cei mici s-au simtit foarte bine, s-au bucurat de zapada iar noi ne-am bucurat de seri linistite si ceva alcool :) (shhh!! sa nu mai spuneti la nimeni!). A fost buna ideea inchirierii apartamentului pentru ca seara puteam sta si noi linistiti la un pahar (de vorba) fara sa fim stresati ca nu auzim copiii in caz ca se trezesc. Oricum, la ce obositi erau de la sanius nu misca nici unul in front aproape toata noaptea, spre bucuria noastra.


      Mi-a placut hotelul chiar daca a fost putin cam aglomerat pentru gusturile noastre, mai ales la micul dejun era mai dificil sa gasim o masa libera. In rest copiii s-au bucurat de spatiul mare de desfasurare si multitudinea de cotloane numai bune de explorat. Au loc de joaca la interior, animatori, piscina unde ne-am balacit desi uneori mi s-a parut cam rece apa. Bus-ul pus la dispozitie de hotel pentru transport carte partii ne-a fost de folos, probabil am fi stat mai mult pe langa hotel pentru ca ne era lene sa scoatem masinile din parcare.
      Apartamentul are un fel kitchineta dar nu este utilata, are doar o chiuveta si dulap unde poti pune diverse. Noi am avut un resou la care am incalzit sau chiar preparat mancarea pt cei mici ( aveau 1 an si 2 luni, inca nu le dadeam mancare de la restaurant). Gabriel manca cu placere mancarea din borcanse cumparate de la DM, am avut in primele zile mancarea adusa de acasa pentru el asa ca nu am gatit prea mult :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu