Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 16 februarie 2013

Introducere

    La sugestia unor prietene, am hotarat sa scriu despre locurile frumoase unde am fost de cand s-a nascut baietelul meu. Ne place foarte mult sa calatorim, sa descoperim locuri noi si in acelasi timp dorim ca locurile unde mergem sa fie cat mai potrivite pentru copilul nostru. Am observat efectele benefice pe care iesirea din rutina le-a avut asupra copilului. Dupa fiecare calatorie copilul a avut un salt in dezvoltare, a crescut frumos, este sociabil, vorbaret, indraznet si bineinteles iubeste calatoriile! 
    Am inceput seria calatoriilor in trei cand baietelul nostru a implinit 4 luni, am fi mers mai devreme daca ne-ar fi permis anotimpul. Prima experienta nu a fost incurajatoare pentru ca, din pacate, in Romania poti avea surprize neplacute. As fi vrut atunci sa am mai multe informatii despre destinatii "child friendly" cu toate ca, pana la urma, conteaza calitatea oamenilor cu care intri in contact si o locatie modesta poate deveni extrem de atragatoare datorita oamenilor locului.
    Pana sa implineasca Gabriel un an, am cautat pentru weekend locatii la cel mult 5 ore de mers cu masina. In ceea ce priveste cazarea, ne interesa sa fie curat, sa existe restaurant in incinta(e dificil de iesit seara cu copilul dupa tine ca sa cauti un restaurant) si bineinteles pretul sa fie rezonabil. De la un an, cand deja a inceput sa mearga, am cautat locatii in care sa gasim loc de joaca sau curte generoasa in care Gabriel sa poata alerga in voie. 
     Voi prezenta locurile dragi noua care ne-au oferit amintiri de neuitat!
    Sper ca postarile viitoare sa va inspire si sa va fie de folos in planificarea unei iesiri de weekend sau chiar a unui concediu in familie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu