Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 16 martie 2013

Moeciu de Sus

    Toropiti de caldura din Bucuresti, vara trecuta, am cautat refugiu la munte. Am cautat ceva ieftin ca sa putem sta 2 saptamani si sa ne mai ramana si ceva bani pentru concediu :) Am profitat de faptul ca eu inca eram in concediu de crestere copil, l-am luat pe Gabriel si pe bunica lui si am plecat la Moeciu de Sus.


    Am gasit o pensiune primitoare cu o gazda super. Se numeste Vila Alina si se afla aproape de pensiunea Craiasa Muntilor. Am apreciat curtea generoasa a vilei, lucru foarte pretios in Moeciu de Sus unde majoritatea vilelor au iesirea la sosea. Aceasta vila e construita cam la 100 de metri de sosea asa ca am lasat copilul sa zburde in voie fara a exista pericoloul sa iasa in strada.




    Am mancat de cateva ori la restaurantul pensiunii Craiasa muntilor insa majoritatea pranzurilor ni le-a pregatit Alina, gazda pensiunii. Este amenajata si o mica bucatarie unde iti poti prepara singur mancarea dar eu sunt mai comoda din fire :)
    Am facut mici iesiri la Fundata sau Bran insa majoritatea timpului l-am petrecut la pensiune. Poate parea plictisitor insa eu m-am bucurat din plin de liniste si de faptul ca bunica l-a supravegheat pe Gabriel in timp ce eu citeam. Au mai fost familii cu copii asa ca Gabriel nu a dus lipsa de parteneri de joaca. Ne-am imprietenit si cu vecinii, prin urmare s-a triplat spatiul de joaca, spre norocul nostru :).
    Ne-am simtit tare bine si ne-a parut rau cand a trebuit sa revenim la realitatea sufocanta din Bucuresti..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu